yoyo

Nu sitter jag här hemma hos hannah, alltså hos hannahs mamma. Dom är på väg till grekland så vi ska ta hand om huset lite granna sådär :) Jag sitter här nere och segar medans hannah städar skafferi och skriker att jag ska skriva min blogg så nu gör jag det.. Vi ska dra ner & tanka bilen sen sola lite så man får lite färg. Den har fan försvunnit sen förra gången jag sola, fett irriterande. Kan skriva lite kort om helgen :)
Torsdag fyllde mamma år då, på kvällen hyrde jag & putte film och hade en mysig filmkväll! :D
Sen igår var jag inne i örebro en sväng och träffa elin, handla bara ett linne & en tunika, skiter i att köpa skol avlsutnings kläning. ORKA! Men men sen kom Hannah till mig och vi drog ner och köpte godis, sen glodde vi på OTH! :D
Typ vid elva tog vi en paus och drog upp till en fest, men där fick inte jag vara kvar på grund av vissa orsaker som jag tyvär inte kan skriva här men, det är skit kul i alla fall FÖR DE KAN DOM GLÖMMA!!!!! hihih.. Men men sen drog vi en sväng på stan, helt tomt sen tillbaka hem till mig och titta klar på oth :D Vid två drog Hannah hem & jag la mig och sov. Imorse när jag vakna titta jag på jälva sug film, disaster movie (orka stavning) SÄMSTA SKIT JAG SETT!
Och Jag & putte såg den där bröllops duellen, orka orka orka.. Den var fan inte så jävla bra, tackar gud att jag inte såg den på bio. haha jag är feeting negativ just nu, fast bara när jag skriver :S men men ska väll gå upp till min älskade Hannah nu ! :) skriver nog inte mer idag..
Puss på min pung ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0