Träning!




Nu jävlar säger jag bara ;) Nu ska jag börja träna!
Ska börja köra minst tre gånger i veckan tillsammans med hannah
& vi ska kämpa som fan!
Tänkte bara köra kondition nu tills sommaren så lite fett försvinner :)
sen i sommar kommer jag nog träna lite i nora, få se om jag kör styrke då!
Ska boka tid idag så jag kan åka dit imorgon och få snacka med en instruktör.
Om jag har tid kommer mamma & hämtar mig så kan vi åka dit
annars får hon åka själv! :P
men nu är det dags, nu är jag fett taggad till att träna, speciellt efter igår när de gick bra.
I sommar tror jag inte att man behöver träna så mkt för då går man nog mer..
därför blir de nog ingen hårdträning i sommar! Får vara ute & gå istället :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0