Tisdag




Jag tycker det är så synd att jag inte har internet hemma.
Skulle vilja skriva mer än i skolan :S
men vi får hoppas snart att det kommer :)
Skit skön dag igår, jag kom hem runt 4, kolla på top modell &
the hills. Det är nya avnsitt på the hills, skit spännande :)
Fast jag har nyss sett klart på säsong 1, men tittar på de som går på tv med :)
I alla fall, så tog jag ett långt bad, och chilla.
Målade mina naglar och smörjde in heeela mig med min boddy shop lotion
med lukt av cocos, den luktar skit gott :)
Se gjorde jag mig klar för kvällen så sov jag vid tio :)
Känner mig utvilad och det var skönt att ha en dag bara för sig själv!
Idag ska jag & Agnes åka och träna på natilus :)
Ska bli skönt, & kul att få se hur de ser ut där om jag ska köpa ett kort..
efter det får vi ser vad som blir av, kommer någ & hem direkt och äta
Sen kanske dra ner på stan om jag orkar.
Snart har jag nya oth avsnittet & nya supernatural avsnitterna!
Fan vad jag längtar att få se dom, det är skit spännande!
Men nu ska jag gå & ha svenska, skriver mera sen om jag hittar någe skoj :)
Ha en bra dag alla! ♥


           



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0