Mummsss

Sorry att jag inte skrivit på så länge men har verkligen inte haft tid. Har lagt ner heeela min själ på svenskan.. Just nu sitter jag hos mina kära grannor Karin och Frida och håller på med svenskan och nu börjar jag komma någon vart kan jag säga :) Lånar deras internet lite.. Men men mamma har vart i örebro idag och köpt lite kläder till sig, sen har hon tydligen handlat massa gott oxå, ben & jerrys glass, inte bara en utan en varsin!!! Och hon har handlat gifflar med chokladsmak och drick yoghurt som jag älskar, det är Icas och den är så god.. Rekomenderar den starkt!
Men nu ska jag göra klart det här sen träffaaa puttiissh! Ha en trevlig kväll! ;) ♥
 
  
(jag som inte ska äta sånt här på vardagar, + att de blev mc idag oxå! :S )

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå fan va gott! va glassarna goda?!

2009-05-19 @ 21:59:37
URL: http://kimaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0