Måndag

Dagen börjar med att jag försover mig?
Skulle gått upp vid 6 och duschat men så ringer mamma & väcker mig vi sju,
så hann bara duscha kroppen. Blir irriterad på sånt där när man har bestämt sig för något.
Men men, trött som fan idag, vi får se hur jag kommer klara dagen. Hade redan planer på bussen
att jag skulle åka hem!
på grund av att jag är trött får jag huvudvärk & det gör allt värre..
Planer för idag är att slappa, det var ett tag sen jag tog en hel dag för mig själv & bara slappa
och eftersom jag är så trött låter idag som en bra dag!
Helgen har vart rätt soft, i fredags chilla och tog det lungt.
Lördag var jag med Jakko & käka lite gott sen på kvällen sparka jag boll! ;D
Och igår drog jag upp till Jannick och bara tog det lungt :)
Har inga speciella planer den här veckan, orkar inte planera vill bara ta de som de kommer.
hoppas i alla fall att jag kommer träffa angelica någon dag för det var ett tag sen nu :)
Ha en bra dag ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0