Måndag

Tjaaabbaaa!
Sorry att jag inte skrivit någe, men har inte haft tid eller internet i helgen så..
Just nu sitter jag ute i lekparken där jag bor & lyckades få internet :)
Fett nice, solen skiner men jag fryser lite..
sitter vid en bord och Torsten ligger på bordet & gör mig sällskap, folk måste ju tro att jag är dum i huvvet :S
Men de skiter vi i :) Börjar bli sjuk :/ fett drygt men nu känns det lite bättre, får se hur det är i morgon.
Jag har jätte mycket i skolan just nu & då måste jag plugga därför hinner jag aldrig skriva i min kära blogg..
men men skolan kommer faktiskt först! :/
Imorgon drar jag till farmor & bor där i några där, åker hem på torsdag sen drar jag till pappa på fredag igen..
jag kommer bli galen av att inte vara hemma eftersom jag är så hemma sjuk, men men får funka endå.
Jag hoppas jag blir frisk till helgen så jag kan bada med min lillasys :) det skulle vara jätte kul..
Ska snart dra in i värmen och duscha, om jag inte gör det imorgon eftersom jag tar tio bussen då har jag lite sov morgon & tid till att duscha, vi får se hur jag gör :)
Hoppas alla mår bra!
Ha en bra dag, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: anna

YOU go girl:D<3

2009-05-12 @ 12:42:06
URL: http://annaek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0