Lördag

God morgon! Nu sitter jag i den här jävla lekparken & slöar.. Torsten  ligger bredvid mig :)
Fast det är skönt väder just nu så det är bra :)
Kolla på The break up igår, ganska dryg film dom tjafsat ju bara & sen sög slutet.
Jag tyckte dom kunde ha blivit tillsammans igen fan..
Men men Sen somna jag runt halv 1 kanske,
Och vakna idag runt halv 12. Fett skönt att sova länge..
Vi får se vad som händer idag har inga speciella planer typ, ska nog ut på stan i alla fall..
Är skit trött just nu, fattar inte varför. Och igår när jag kollar i mina väska så ser jag att farfar har lagt ner en lampa där för att vara rolig, han är så knäpp :) Jag har bestämt att jag ska åka dit mer nu, dom börjar bli gamla :/
Och nu kom solen så nu ser jag inte skärmeeeen längreeeeee så får se om jag orkar gå ut nå mer idag & skriva!
Ha en bra dag! ;D pusspuss ♥
(nu bränner idag i ryggen :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0