Gokväll!

Okej gött fölk, nu tror jag att jag ska gå & lägga mig för kvällen!
Har inga lektioner imorgon och kan vara uppe hur läänge jag än vill,
men är fett trött! Och vid datorn just nu finns det inte så mycket att göra förutom plugg & de pallar man ju inte med :)
Det här med svenskan går inte speciellt bra, kommer fan ingenvart och de ska vara inne om EN vecka, shit det känns inte alls bra. Jag vill bara att de ska bli sommar nu så man kan chillaaaa hela dagarna långa!
Om man inte har jobb då vill säga som jag hoppas till gud på att jag får!


JAG HAR FAN SUTTIT OCH SKRIVIT HUR JÄVLA MYCKET SOM HELST SÅ FÖRSVINNER MER EN HÄLFTEN?
NEJ NU JÄVLAR VART JAG ARG! ORKAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Patrik Krook

sista , litle sista hey hey

2009-05-13 @ 22:47:15
URL: http://patrikkrook.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0