God morgon!




Jag kan lika gärna börja skriva hur gårdagen såg ut!
Jag & Agnes drog till gymmet vid 4, vi var jätte duktiga :)
Gick snabbt i 20 min sen cykla i 15 min, sen visa hon lite maskiner som hon bruka träna på & jag visa henne en övning med hantlar.. Tiden gick skit snabbt och vi fick nästan springa upp till bussen :)
När jag kom till konserthuset så träffa jag hannah som var jätte fin i sitt nyfärgade hår!
vi tog samma buss hem & när hag kom hem var jag skit hungrig & käka sen gjorde jag mig redo för kvällen..
Mamma väckte mig vid 21.50 för att hon inte visste att jag sov :)
jag älskar att sova & det är så skönt att lägga sig tidigt, även fast jag missa lite av Dh :/
Imorse vakna jag av att dom gräver utanför vårat hus, negativt på ett sett för att jag vaknar av det,
men positivt på en bra satt för då får jag snart internet :)
Jag har börjat dricka protein drink på mornarna istället för frukost & det är så jävla vidrigt men jag tvingar i mig det..
men men, det är bra eftersom jag ska börja träna nu riktigt hårt innan sommaren.
Men men sitter i skolan nu & snart har jag lunch, är fett hungrig.
Det blir kyckling wook idag! får hoppas att det är gott!
Dagen idag har jag lite planer, ska dra till hannah efter skolan & hjälpa henne med hennes blogg så hon kan börja skriva lite, sen måste jag plugga lite medans jag är där & har internet, ska försöka hinna skriva ett inlägg då :)
Antagligen efter det kommer jag åka hem & bara slappa.
ha en bra dag! ;) ♥



Kommentarer
Postat av: egor

vadå? ska ni skaffa telia kabelgrejset? :s

2009-05-06 @ 16:43:33
URL: http://egorsamarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0