Fredag




Träningen gick bra igår, sprang/gick på bandet i 30 min, sen cykla jag i 7 min hann inte mer!
Men det känns skönt. När jag satte mig på bussen vart jag skit trött så när jag kom hem duscha jag sen somna jag vid kvart i 9 :) Jätte skönt, men bara för det är jag jätte trött idag ;/
Har nyss tittat på ett hemskt klipp om en bebis som har blivit misshandlad/våldtagen..
Jätte hemskt, om du se videon så skriv en kommentar, jag kan säga att när jag titta på klippet kom tårarna.
Idag känner jag att jag tar dagen som den kommer, orkar inte planera något då blir de bara massa stress.
Men hoppas ni får en bra helg ! :)
Kommer nog skriva lite roligt idag med men om inte är de för att jag är trött ! :)
Bye! ♥



Kommentarer
Postat av: egor

vad var det för video egentligen? :O

2009-05-08 @ 13:22:58
URL: http://egorsamarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0