Fredag

Shit va den här veckan har gått snabbt. sitter och tänker tillbaka och funderar på vad jag har gjort..
Pluggat för det mesta faktiskt. Träffat Patrik oxå, vi har gått lite promenader och sådär.
Igår var jag i skolan sen kom jag hem & inte gjorde så mycket.. Vart en sen kväll i alla fall..
Idag börja dagen med skolan, sen drog vi brudar i klassen till Karro och skulle köpa biljetter, men de fucka sig så blir att handla på måndag istället, Jag är fett taggad till att gå på krampen! Ska bli så grymt skoj!!!! Hoppas de kommer mycket roligt folk dit ;)
Men men, nu sitter jag hos Patrik vi har vart på stan en sväng och handlat ice slahs!
Nu sitter vi vid datorerna och slappar. ska dra hem om en stund och ta hand om min älskade mamma ♥
Men  nu vill han ut & röka så får väll hänga på! ;)
Kommer nog inte skriva så mycket i helgen, men imorgon kommer jag & patrik att ligga ooo steka!!
Hoppas ni har en bra helg.
Pusspusss!



Säger som Agnes, vad skulle jag göra utan er tjejer i skolan?
Elli Anna Pernilla Agnes & Kim! Ni är bäst brudar!!! <333



Kommentarer
Postat av: agnes

Du är en ännu gulligare unge gumman min :)<33

2009-06-01 @ 19:46:39
URL: http://aagnesw.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ja, det är verkligen kul att alla vi är med varandra! Skulle aldrig klara av skolan utan er brudar! I love you Mathilda! <3<3

2009-06-13 @ 20:22:47
URL: http://pernillaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0