Tisdag

Jag har haft praktik i tre veckor, därför har jag inte kunnat skrivit i bloggen, men nu är jag tillbaka till skolan så ska försöka vara mer aktiv ! ;D
Jag orkar inte och sitta och berätta alla tre veckor utan börjar från i helgen.
Fredag:  Jag var med hannah, vi hyrde film och köpte lite godis ! ;D
Filmen var skit dålig och vi somna vid 12.
Lördag: vakna jag klockan HALV NIO av att det var fett ljust ute.
Vi drog ner på stan och lämna filmen sen gick jag hem.
Jag slappa och sen kom Jakkooooooo! ;D vi började med att baka lite bröööööd och sen sminka vi oss och drog ner på stan. Sen myste vi bara och glodde på oth.
Söndag:  glodde på oth och sen drog jakko vid sju.
Då helt plötsligt kommer Mogge, Micke, Oliver och Jesper.
dom fick sitta och titta på när jag diska sen drog dom ! ;D
Måndag: Var i skolan, sen träffa jag elin & jakko. Vi åkte ut till waköping och fixa ett busskort till mig. jag kom hem och var skit trött, somna vid sju. sen väckte mamma mig vid 20 i 9 och sa att jag skulle sova vidare, så jag gick på toa sen sov jag! Och det var så jävla gött med.
Idag: Blir de att chilla och titta på tv, umgås lite med mamma. Jag tror vi behöver det.
Men jag har engelska nu så måste fixa uppgiften nu.
Have a nice day! ;)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

bra att du är igång igen då! :D

2009-03-24 @ 10:14:52
URL: http://pernillaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0