Kväälller!

När vi hade slutat idag fick jag jätte mycket kramp i magen :/ kunde knappt gå.
men, så fort jag träffade henrik och pj gick de såklart över..  (;
När jag kom hem så tog jag de lungt, sen drog jag till hannah en sväng och laga mat åt henne eftersom den pullan är SJUK! Och så har vi tittat på lite oth för hon tvinga mig.
Har fått hem nya supernatural avsnitten med och filmen twilight i bra kvalite, så nu vill jag fan titta på film!
Men i helgen har jag planer så vi får se hur de blir med det! :)
jag vet inte hur jag känner för att äta godis imorgon. är fett sugen men vill fan inte ha nå mer fett på kroppen!!!!!!!!!!
DET SUGER!
Men imorgon ska jag vara med elin, vi ska titta på twilight och äta goooodis! ;D
Det har vi bestämt nu, men vi får väll äta i bra mängder bara..
ska ju träna på tisdag så ! ;D
Men nu ska jag kila hem! Have i nice day!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0