Fredag

Dagen börja bra, är inte på dåligt humör eller så!
är rätt sugen på att köpa en kit kat snart. men vi får se hur jag gör ! :)
Jag kommer inte kunna skriva idag så, kan berätta lite hur dagen ser ut.
Slutar vid ett, då ska jag äta sen drar jag hem. Då måste jag baka bröd och kolla på dom nya supernatural!
Sen lite senare kommer elin, och vi ska nog ha en fett mysig film kväll.
Har fixat hem Twilight så, det kommer bli skit bra :)
Imorgon kommer farmor och farfar, de ska bli skit skoj att träffa dom:)
sen lite senare på dagen kommer Jakko, och vi kommer nog ha oth maraton! :D
Samma sak på söndagen, OTH OTH OTH!!!!
jag skriver nog mer idag, om jag har tråkigt.
Annars får ni alla ha en bra helg ! :) Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0