Tisdag

Shooo, sitter här i soffan och chillar..
Dagen börja med att jag glodde på en film, sen drog jag och börja jobba..
Hannah & Putte var så grymt snälla som gjorde mig sällskap under tiden, Tack <3
Nu om en timme ska jag hem och titta på DH med patrik, spännande det är två avsnitt i rad.
Va drygt kommer vara att de inte kommer vara typ DH eller Grey's. Men jag tror inte man sitter så mycket vid tv.n endå så, det kommer säkert gå bra ;)
Får hoppas att jag får jobba hela terminen. Det är inte helt säkert än, men men..
Nu blir det att äta lite jordgubbar igen!


Pusspuss ♥

Kommentarer
Postat av: M a t i l d a - allt och ingenting♣

hihihi

2009-06-16 @ 19:54:34
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0