Onsdag


Igår:
Dagen började med att jag hade sovmorgon, sen vid 11 kom Pernilla till Nora :) Vi gick ner till Karlsäng och där skulle vi göra reklam för våran skola, de gick bra.. Det var jätte roligt att vara där nere och umgås med alla grabbar ett tag :)
Vi var där nere i lite över en timme.. Sen tog vi bussen till Örebro, igentligen skulle jag haft lektion men jag drog på stan med Angelica och köpte en tunika och hårfärg. VI var inte på stan så länge, vi åkte hem till henne, hon laga mat.. Sen färga vi mitt hår, efter de skulle jag såklart baka någe, de är ju nästan tradition att jag gör de..
I alla fall när Coffe är hemma ;) Vi baka en väääääldigt kladdig  kladdkaka. Den vart som en smet nästan, men de var fett gott :)
Klockan blev 8 och jag var så jävla trött.. Drog hem och kollade på halva taken, ska se klart resten idag.. La mig riktigt tidigt igår, va ganska nice ;)
Idag: GICK UPP HALV 6! fett drygt, var klar vid halv 7 och då drog jag till Angelica, sen drog vi till bussen.. Jag satt i skolan ett tag sen kom sanna så vi åkte till Fjugesta! vi skulle göra reklam för våran skola där med, gick ganska bra de med :D Nu sitter jag i skolan igen och de kommer bli en rätt dryg dag tror jag.. Jag skriver ikväll!
Jag hoppas på att den här helgen blir riktigt bra :)
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0