:S

vilken jävla kväll.. La mig, var deppig hela dagen. sen när mamma hade dragit försökte jag sova men de gick bara inte.. sen kom tårarna.. jag ringde till idah, och tack för ditt stöd gumman! gud va jag längtar tills jag åker till dig. vi ska ha så grymt jävla kul. Jag ska spara varenda öre som jag får tills dess så jag har råd med vad som helst ;) fan va skoj de ska bli.. i alla fall, mamma kom ner och jag satte på högtalaren så berätta mamma om gamla fyllo minnen hon har :) de var skoj, och då vart de bättre när jag hade dom två..
jag skriver sen. jag älskar idah & min mamma så otroligt mycket..


SNART BLIRE TATTOO! vill ni veta vad? ;)

i
dont think you understand how much i miss you girl?
everyday a think of you, and it hurts to see our friendship like this..
barbiie & babiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0