Nyår!

jag och angelica gick upp vid 9, åkte vid 10 till kopparberg! sen när vi kom dit tog vi de lungt och käka lite pizza..
sen vid 2-3 börja folk komma så jag och angelica börja göra oss iordning. Vid 5 var alla smack fulla..lite tidigt kanske?
Vid 11 ungefär börja jag må dåligt och börja bli nykter. Så på tolvslaget satt jag på en toa och spydde.. Jag har inte sett en enda raket! låter som världens misslyckade nyår, men det var kul som fan innnan, och det är inte så farligt om jag misasr det.. bättre att spy och må bra istället! på natten fixa en tjejkompis skjuts hem, och då var jag överlycklig, jag skulle ha sovit där men vem skulle inte de ? vette fan hur de fick plats. men i alla fall så jag åkte hem och spydde hemma istället :) skönt!
Nu är klockan 12.35 och mamma väckte mig inte för så längesen. Jag är skit hungrig, jag har ingenting kvar i min mage..
 men mamma har köpt en pan pizza, göttttiiish!
jag är inte speciellt bakis, förutom att man är så här seg och liiiiite huvudvärk men vad gör det ?!  jag laddar upp lite bilder från nyår snart, först ska jag äta min pan pizza :)
PERNILLA, I MISS YOU!<3
Jag har träffat as sköna nya människor som är värda att nämnas :) Katti, Alex och Kristoffer! goa människor !!
lite sent och säga kanske, men gott nytt år alla :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men Mathilda, I miss you more! <3

2009-01-01 @ 18:05:53
URL: http://pernillaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0