Minnen från 08

Vi fyra brudar fastna i en hiss ;) spännande vare ;D

Vi fyra fastna i en hiss :) Spännande ! ;D



Thindra blev ett helt år i Oktober :) <3

Schools out!


Var på Schools out som var skit skoj ;)


Jag spendera min sommar med älskade fia :)


Jag spendera de mesta av min sommar tillsammans med fia :)<3

KLAS ÄR BLOND!

KLAS VAR BLONDDDD! :P

Jag hade världens bästa födelsedag!


Jag hade världens bästa födelsedag :)





Jag och Maja lekte fjortisar ;)

selma, jag älskar dig :)


Selma kom till ett bättre ställe.. Saknar dig !

Jag hade en fest där jag vart smaaaccckkk full! ;D


Jag hade en fest, vart lite för full. Men de var skoj som fan ! ;D

jag har vart mycket med angelica <3


Jag har spenderat mycket av min tid med angelica, <3




Vi var några tjejer som hade en skoj kväll!



Jag träffa min älskade Pernilla som jag redan haft massa skoj med :) <33

me and my lillsys :) <3

Thindra blir bara större och större och de händer saker hela tiden med henne :)
Hon lär sig nya saker hela tiden. min älskade lillsys <3



Den bilden får avsluta allt :) Hoppas ni har haft det ett bra år !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0