Lördag!

haha, jag har legat nu så länge att jag knappt håller reda på vilken jävla dag de är.
Jag vakna vid halv tolv, åt frukost och titta på lite tv sådär, sen vid halv 2 kanske somna jag igen och sov till 5 ?
fan jag drömde en as bra dröm ..åh jag saknar min bästa vän..
de är skit jobbigt..vet inte riktigt vad som hände för att de skulle bli såhär.
jag älskar henne otroligt mycket i alla fall.


aja.. har tittat på körslaget med min mor, sen har jag bara legat vid datorn typ
de sugeer att vara sjuk :S hoppas jag blir frisk snart. Agnes har ju kommit hem oxå. ska bli kul att träffa henne när jag blir frisk. men men, ska försöka sova snart. blir väll att sätta på Eragon snart å som jag gör varje kväll.
Sov gott! Puss.. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-01-15 @ 14:51:35
Postat av: barbiie

<3

2009-01-15 @ 14:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0