Lördag!

Åh, pappar ringde och väckte mig, han berätta att vi skulle till gustavsvik :)
Ska bli så skoj att bada med Thindra! Sen efter det ska vi äta någonstans ! :D
Kommer bli en superbra dag tror jag!
Thindra lär sig nya saker hela tiden.. igår när jag prata med pappa i telefonen så kunde hon låta som en gris, häst och hund :) Hon lär sig nya saker varje dag, och jag önskar att jag kunde vara med..
Men men, nu ska de bli en bra dag tillsammans med henne :)
Snart ska jag tatuera in hennes namn i nacken! de ska vara ganska stort..
de ska bli så kul när hon blir äldre och verkligen förstår vad jag har gjort :)
Det är ett sätt för mig att visa att jag verkligen älskar min lillsys!
men nu ska jag raka benen och grejer.
de kommer säkert vara as mycket folk där :(
Nu efter jul och allt så har min ju inte direkt finaste kroppen..
men men ska inte lägga energi på de utan bara att ha kul med min lillsys :)
Hoppas eran dag blir bra :) Pusspuss!

me and my lillsys :) <3       

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad kul att du får spendera lite tid med syrran nu i helgen =) det behöver du! <3

2009-01-24 @ 10:13:14
URL: http://pernillaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0