1 Januari 2009!

Jaha, nytt år nya möjligheter.

Jag ska arbeta med mitt mående. Jag ska börja må bra, de är mitt nyårslöfte.
och jag hoppas verkligen att jag kan hålla det!
Jag har tittat på Eragon idag och den var fan grymt bra!
jag vill oxå ha en drake! ; )
jag funderar starkt på att titta på den igen. jag har inge bättre för mig så?
Eftersom jag inte är i skolan kan jag inte tanka heller, fett drygt..
Har sett klart på alla oth avsnitt. måste tanka hem 4:ans säsong nu.
Har sett klart på första Supernatural säsongen oxå som jag igentligen
inte skulle se för jag tänkte köpa den, eftersom jag inte hade någon text
och man fattar inte så mkt av vad dom snackar om eftersom serien 
handlar inte om så vanliga grejer eller hur man ska säga,
så tänkte jag att jag kunde köpa den istället, men så blev de ju tydligen inte 
Men i alla fall jag tänkte att jag skulle bara titta på första avsnittet,
men sen förstod jag rätt braoch sådär så då titta jag klart resten på två dagar.
Sjukt jag vet men fyfan va det är bra!
Jensen Ackles är så grymt jävla snygg!  han är min man ! ;)
Så de blir att tanka hem säsong 2 nu :)
Jag titta ju på de när det gick på tv:n oxå, och då dör ju dean (jensen) i slutet,
men eftersom de är en fjärde säsong måste han ju börja leva sen :)
Det är lite dumt för på tv:n gick säsong 3, så jag vet liksom lite av vad som kommer hända
men skit sammaaaa
nej nu orkar jag inte babbla om de här skiten, nu ska jag titta på film :)
sen blire sova, sov gott nu alla ;D hoppas ni har haft de bra nu vid nyår såhär :)
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0