Måndag

Jag har inte kunnat skrivit min blogg på hela helgen, mitt internet har blivit jätte konstigt.
men men, i lördags så tog jag de lungt på dagen, sen på kvällen träffa jag Malin och vi drog ut till någon fest vid sandbacken.. När vi kom dit så vart alla utkörda och lokalen stängdes. fett iriterande. Så vi gick typ 50 pers till busshållsplatsen och stog där i nästan två timmar.
Alla skrek Birabirabira bersbersbers! de lät ganska häftigt ;)
Sen så skulle de vara efterfest hos Jens, men jag och Malin gick och träffa Micke i kylan!
så vi satt och snacka ett tag, sen drog malin så vänta jag och micke på att mamma skulle komma..
När jag kom hem så la jag mig direkt, var helt slut!
Igår ( söndags) Tog jag de lungt hela dagen , fett skönt
var skit trött igår så.. Kolla på pussycats dolls hela dagen som jag på tv..
jag och mamma käka lite god mat oxå. en skön dag!
Kommer antagligen inte kunna skriva ikväll om dagen så jag får ta och göra det imorgon.
Nu ska jag försöka börja jobba med det jag ska. fast vi slutar om 10 min :S
är inte speciellt aktiv idag känner jag, men men..
Jag tror de kommer bli en bra dag idag!
Pusspuss!



Kommentarer
Postat av: Patrik Krook

TACK MATHILDA :D hur mår du? :D<3

2009-02-03 @ 07:48:44
URL: http://patrikkrook.blogspot.com
Postat av: Patrik Krook

guud va bra :)



jaa det måste vi pullan <3<3

2009-02-04 @ 07:44:57
URL: http://patrikkrook.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0