Lördag

Igår var jag i skolan, de sög som skolan alltid gör :) Sen åkte jag hem, och då kom lilla Hanna till mig och vi åt lite tacos, sen kom angelica oxå :) vi käka lite godis och snacka en stund, sen gjorde vi oss klara för att gå till Jens! Anton var snäll och körde oss dit, och de var massa folk där som jag inte ens kände :S Men jag fick träffa Micke, som jag inte träffat på skit länge och det var jätte skoj! jag fick träffa Per oxå, så skoj! kul att prata med honom, de var så längesen! Underbart :) men det vart en bra kväll, dansa lite och umgicks med folk! Kom hem vid halv 2, käka lite sen somna jag rätt så snabbt :D
Idag vakna jag vid halv 2 av att mamma drog på elvispen, MED FLIT! haha, hon gjorde cheesecake, (stavning?) Jag glodde på en film, Seven Pounds! riktigt bra film. Sen nu sitter jag hos Hannah, vi ska pilla lite med datorerna och sådär ! Kommer nog vara här en stund sen gå hem och sova :D Ha en bra kväll! Pusspuss

äääälsk

( Hannaaaah puuung <3<3<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0