Fredag!

Jag sitter i skolan nu och mår jätte illa :S har inte skrivit i blogg sorry! Det har inte hänt så mycket denna veckan, hade boxning på idrotten i onsdags och fyfan vilken träningsvärk jag har idag. Igår var det ännu värru, men jag tog i så jag skrek! :D det var skönt att få ut lite ilska, men nu jävlar har jag bestämt mig att nu ska jag börja träna. Styrke träna och kondition. sen simma. Det är så skönt att ha träningsvärk för då vet man att de tar..
Jag ska nog köpa hem en boxnings säck.. skulle vara så jävka kul! :)
I måndags träffa jag hannah, vi gick till la baguete och åt, jätte mysigt :)
Jag kommer antagligen inte kunna skriva på hela helgen,
men idag ska jag träffa Hanna och vi ska titta på Hsm 3 :)
myyssss! sen vet jag inte vad som händer i helgen, vi får se ;)
Men nu ska jag hjälpa Pernilla och jobba :)
pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0