en till bebis <3

JAG SKA FÅ ETT TILL SYSKON :)
Gooosh, de känns så konstigt. Det är fortfarande ovant med att ha ett, nu blir det två!
Jag som skulle tatuera in Thindras namn, nu känns det lite osäkert
jag tänkte tatuera in bådas på handlederna, men tänk om de skulle komma en till?
Jag får tala med min far om de där! om jag vågar vill säga, han kanske säger att jag inte får
men de spelar ingen roll. Jag älskar Thindra mest av allt och, hon är mitt allt verkligen!
Men nu ska jag dra till bussen, har hållt på med photshop på datan, det är skoj!
I alla fall när man får lära sig saker. Det är ju så krångligt.. Men men.
Kan nog inte skriva på hela helgen, men ska försöka ! :)
Pussspuss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv . okej skönt! jo det är bara bra :) men haft en bra dag då?

2009-02-06 @ 23:12:19
URL: http://lindblommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0