Vår

Solen skiner och det börjar äntligen kännas som sommar :)
Har vart ute med Elli, Pernilla & Agnes och tagit fina bilder!
Fan va härligt det är med sol, man blir på så mycket bättre humör.
Snart fyller jag år, och får antagligen lite pengar.
Då ska jag köpa nya brillor, om inte två och sommar kläder :)
Toffler måste jag med köpa, det är min grej att gå runt med sånna.
Och det är fett skönt med :) jag ser verkligen fram imot i sommar.
Hoppas jag får någe jobb.
Jag mamma & Hannah ska åka till halmstad i sommar och bo i våran familjs hus helt själva
för dom bor i en sommar stuga på sommaren.
Sen ska jag & Hannah bara åka till hennes mormors sommarstuga på Öland :)
Jag hoppas verkligen på en bra sommar. Hoppas det blir mycket sol så man kan bli brun för en gångs skull..
Ska försöka ta så mycket bilder som möjligt i sommar, så bloggen blir lite roligare!
Ha en bra dag ! (;

Kommentarer
Postat av: Idispidis

Men Thilda!

Du behöver väl inga tofflor! :O

DU HAR JU DIN FARMORS TRÄSKOR! :D:D

Hihihihihi, och du hade alltså inte tänkt att umgås med mig i sommar alls du elle? :O

Nu jävvlar. :O



STOR PUSSSSS BÄSTIS <3

2009-04-03 @ 13:49:31
Postat av: Anonym

yaaah ;D z<3

2009-04-03 @ 22:57:45
Postat av: Ellli

Eller hur ;D <33

2009-04-12 @ 21:56:38
URL: http://ellllli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0