Måndag

En hel vecka i skolan, är inte speciellt taggad till det men men..
nu är det fan snart sommarlov och jag hoppas verkligen på lov!
Igår var jag med Hannah en sväng och åkte lite bil, och jag var ute och gick!
Men efter det åt jag en godis påse så:S
Men jag och Hannah ska in någon dag i veckan och köpa träningskort.
Idag ska jag sola & träffa Malin en sväng, Måste dra ner på Ica och köpa hårfärg!
Har sån jävla utväxt nu :/
Men men nu har jag matte så ska jobba :) har i alla fall skrivit i bloggen nu, det får duga
Eftersom hannah blir så sur när jag inte gör det ! :D
pusspuss ♥


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej du Mathilda!

Pernillas mamma här....trevlig blogg du har.

Måste ju kolla vem Pernilla har som vän=)

Kram Madde

2009-04-22 @ 21:41:09
URL: http://maddeq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0