Tisdag

Idag var jag till skolan ;D det var helt ok men jag var jätte trött. Jag tog ett bussen hem sen gick jag ner på stan och träffa Micke och alla andra folk ;D det var trevligt som fan. var och titta lite på karlsäng igen, jag saknar fan den skolan asså :S skit knäppt. Men men nu är jag hemma i alla fall och jag håller fan på att somna, folk tjatar på att jag ska komma ner på stan, men jag fryser så :S får väll sätta på mig mycket kläder då! men men, jag saknar selma grymt mycket. Och så saknar jag min lillasyster. Hon är det endå som får mig att vilja vara kvar asså..
Jag ska väll ta och göra mig iordning da .. haha inatt drömde jag om Admir. Men jag kommer inte ihåg vad, skit irriterade:D haha, okejokej, Pusspuss Hey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0