saknad..

I dagens läge så saknar jag dig.. jag saknar vissa detaljer som inte finns längre. Den här slags saknaden har jag inte kännt alls sen du flytta. Idag satt jag och tänkte på olika grejer som jag saknar.
En natt satt jag uppe vad datorn.. Jag hörde någonting där nere, så jag gick ner och jag kommer ihåg att du var sur på mig för att jag hade vart uppe så länge :) 
Jag kommer ihåg när vi hade vattenkrig. De var som en pool i hallen!
Jag kommer ihåg när vi skulle brottas, haha jag fick alltid så ont för du tog alltid i mer än va du trodde. Plus att jag hade ju aldrig någon chans att få ner dig så :D
Och när jag skulle sova bredvid dig så höll jag på att bli galen eftersom du snarka så mycket. En gång kommer jag ihåg när jag låg där uppe och du låg här nere då hörde jag hur bra som helst när du snarka. eller som den gången när ni hade rummet bredvid mig, då hörde det så väl in till mitt rum så jag kunde inte sova (:
Jag kommer ihåg när du alltid stog framför spegeln och skulle visa dina muskler.. Och man skulle alltid ta kort och oftast stog du i morgonrock! Haha och din tand, som står ut :P den syntes alltid på bilde när du gjorde ditt speciella smile ;) och ibland brukade vi bugga oxå :) du lärde mig olika steg. Sen kommer jag ihåg hur du brukade härma mamma, jag har det till och med inspelat. Och Torsten skulle heta Persson inte Larsson. och Selma var din katt, då sa jag att elsa var min men nej det var din oxå :D Jag hoppas du får reda på att vi ska avliva Selma. Hon har urinvägsinfektion. Vi har gett henne massa olika medeciner men inget hjälper henne. Vi har inte råd till att rönka henne så. Men hon får medecin nu så hon inte lider lika mycket. Sen när den är slut så kommer hon komma till katthimlen.. Hon är jätte fin, hon har blivit mycket mer social och mysig. Elsa är fortfarande en liten bebis i sättet och ska ligga på ens arm :) Torsten är tjock jätte tjock, han hänger fortfarande utanför Ica där alla vet vem han är :) Nicole är fortfarande orolig. hon skriker hela tiden.

Det jag försöker komma fram till är att alla minnen finns kvar. Du kommer alltid finnas kvar. Jag älskar dig på ett mycket speciellt sett och jag kommer alltid att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0