Onsdag

Vakna med världens huvudvärk. Och mensvärk så jag gick inte till skolan. Igår hyrde jag Moulin Rouge. Såg på den nyss, fy fan vilken bra film. Den fick mig att tänka på så mycket olika saker. Kärlek? Jag vill inte ha någon nu det var jag helt säker på. Jag älskar att vara själv , men just nu känner jag mig jätte ensam , klart att man vill ha de där underbara, att veta att någon alltid finns. Att någon håller om en.
Jag saknar det. Jag hade det en gång..
Filmjäveln får mig att gråta hela tiden fan.. Haha..
Jag saknar selma, så otroligt mycket. Nicole och Elsa har blivit jätte konstiga. Men det kan man ju förstå va fan. Men fy fan va saknaden är stor nu, Fast just nu känns det som jag saknar allt, saker som jag inte brukar sakna. Jag saknar min lillasyster. Thindra!
Moulin Rouge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0