Helg med lillsys <3




I helgen har det hänt mycket ;) jag kom till Falung vid fem, Thindra springer omkring, jätte stor har han blivit. Vi åt Tacos sen gjorde vi inte så mkt mer, åkte och köpte godis. På lördagen väckte pappa mig vid sju, sen drog vi till Ludvika på övningskörninskurs. Fy fan va dygt de va, höll på somna hela tiden fan :S sen åt vi på mc ;D gött! hahaha sen åt vi pizza oxå;D Vid klockan nio va vi på bio, kommer inte ihåg vad den hette :S men den var helt ok asså ;O Usch va jobbigt det var att säga hejdå till Thindra. saknar henne som fan asså <3
När jag kom hem duscha jag och fixa mig sen drog jag ut på stan och träffa lite folk ;D det var trevligt. Men kallt som fan så drog hem ganska tidigt och satte mig vid datorn ;P haha imorse tog jag och hannah samma buss. jag var jätte rastlös så jag dryga mig som fan, hon höll på strypa mig! ;D
Idag ska jag vara med hannah, vet inte riktigt vad vi ska göra förutom att sola..  Och nu sitter jag bredvid min älskade pernilla ;D hon är lika flum som vanligt haha ;D

I heelgen ska jag vara med hannah heeela helgen <3 She's my girl ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0