:/

19/9 Igår avliva vi Selma.. De är så grymt jobbigt just nu. alla tänker säkert att det bara är en katt. men hon var en stor del av mig. Jag somna med tårar. jag vakna med tårar. tårarna försvinner aldrig. jag får kämpa varenda sekund för att inte gråta. Det känns så tomt. det känns som en del av mig är borta. jag är så trött på att de bara händer negativa saker hela jävla tiden. Fan säger jag bara. Allt är så konstigt, de är så jävla jobbigt. Fan, att selma är död. det finns liksom inte. Förut har jag vetat att hon alltid var hemma när jag kom hem liksom men inte nu. Jag får upp en bild i huvudet på när hon ligger där och dom ska ta sprutan. Mamma berätta för mig att allt gick bra, men vadå :/ nu har jag bara tre katter. Nicole Torsten och Elsa. Förut sa jag alltid selma elsa nicole torsten.
 Jag älskar min Selma (L) R.I.P <3

Ikväll blire tjej kväll. Jag är inte speciellt taggad precis men bättre att göra något än att jag ska stanna inne. Jag har inte alls gjort mycket den här veckan. IGår lekte jag med coffe. Vi bakade negerbollar och jag klippte honom :) Han är bra ^^
Just nu sitter jag på svenskan med Pernilla, hon har fått mig att le lite idag i alla fall :) TACK gumman <3
Hannah pung har fått glasögon ^^ jag tyckte det var gulligt så jag fick lov att skriva det :)
Älskar dig Hannah, tack för att du finns gumman <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha , tack för att hela nora vet de nu;) älskar dig gumman<3

2008-09-19 @ 16:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0