<3

Igår hade vi tjejkväll ;D Det var jätte kul, vi laga tacos och sen körde vi sanning och Konka ;D Och jag har aldrig leken, haha det var skit kul ;)  Senare på kvällen kom det fler folk, jag vart lite på lullen där asså ;) haha. Det finns mycket roliga bilder ;D men det måste vi göra om brudar ;D <3
Idag vakna jag vid halv ett sen gjorde jag och hannah inte ett skit. Vi drog ner ¨på stan och käka pizza sen sola hannah för jag palla inte det, mådde så jävla illa :/ sen gick vi till anton men vi var inte där alls länge. Sen drog jag hem, somna en stund oxå det var ganska skönt ;)
Fy fan vad jag saknar Selma idag., Det är så jävla tomt. jag hoppas att hon förstår att vi inte kunde göra något annat. Jag älskar henne <33
I veckan händer det nog inge speciellt, vi får se har inte riktigt planerat någe ;D Men till helgen ska jag till min Far, och jag ska träffa min älskade lillasyster som jag saknar grymt mycket <3 Det ska bli kul, förutom att jag missar Antons fest som jag var sååå jäävla taggad till. men men han fyller ju år snart så då jääävlar ;) Nu ska jag gosa med Elsa och Nicole och försöka sova. Pusspuss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0