<3

Igår så kom jag hem ifrån skolan ungefär vid 2. Jag tog ett bussen hem. Jag va hemma jag åt coh satt vid datorn. Sen somna jag en stund innan jag skulle till Marika. Hos Marika var öven Erika dom var sugna på godis så först gick vi till filmhuset sen gårn. Vid filmhuset mötte vi Klas och Daniel Larsson, det var ganska kul att träffa Daniel igen det var ett tag sen nu.. Så bar vi mot gårn där var de inte så mycket folk. Vi satt och spela kort en stund sen drog Marika, då satt jag med Jens, Jesper, Lucas, Martin och Sandra. Det var säkert några fler, och vi satt och snacka om bilar och sådär. Det var skit kul. VI garva som fan i alla fall ! :) Sen cykla jag hem och la mig i sängen och plugga faktiskt lite, jätte lite men det är något i alla fall fan ;) Idag har jag lite planer, övningsköra med Hannah och klippa Coffe. Jag är inte speciellt taggad att åka till skolan. Jag måste börja lägga mig tidigare på kvällarna. I helgen hoppas jag att det blir party ;D är så grymt jävla taggad fan ;) ska ringa lite samtal idag så jag kanske får lite pengar fan ! ;D 

Igår kunde jag inte somna igen för jag låg och fundera, precis som det blev förra natten då låg jag uppe i flera timmar,Fan jag blir ju så fundersam och konstig. Det är inte alls kul när de blir såhär och jag vet inte vad jag vill. Det kanske är så att jag vill jätte mycket men kanske inte klarar av det?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0