Torsdag


Igår var den en jätte bra dag. Jag var i skolan, det var ganska trögt.
Sen bestämde Maja sig för att följa med mig hem ;)
Först satt vi och busringde till massa sen börja vi sminka oss till fjortisar ;)
jag platta hennes hår och sminka henne as snyggt ;)
vi tog massa heta bilder oxå (;  sen drog vi ner till gårn!
fy fan va sjuka vi är jag och maja ;D
haha men kul som fan vare! Var helt slut efter det där. 
Nu sitter jag i skolan och har som vanligt ekonomi men Pernilla agnes anna och kim är ju här så då blir det ju lite roligare ;)
Idag vette fan vad som händer, orkar inte planera massa shit. får se, sitter och laddar hem min pojkväns tv program.
Supernatural, för alla som inte vet är Jensen Ackles min ;P hahaha!  
men men, ha en bra dag ;) pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0