Torsdag

Just nu sitter jag på Coach-tid tillsammans med Agnes, Anna och Pernilla. Vi pluggar inte ett skit, men vi har prov imorgon. Det kommer säkert gå bra. Idag har det inte vart min dag. Har varit lite irriterad men men vi får hoppas att det blir bättre.
Igår var jag i skolan det var helt ok sen tog jag 1 bussen hem och där var Angelica och henns klasskompis Karin som skulle med till Nora. VI gick hem till Angelica och baka chokladbollar, sen satt jag lite vid datorn sen vart det Guitar Hero ;) Jag börjar bli ganska tung på de ^^ Karin åkte vid fem, då gick jag ner på gårn och gjorde typ en film om micke ;) Micke söker fru heter den ;P tung som fan! Sen kom Basse och då satte vi oss i mysrummet och spela meer guitar hero ;D Kul som fan äre. men jag blev jävligt irriterad senare för alla jävla nötter höll på och cpa. Blir så förbannad men jag orkar inte bry mig ^^ Och när jag kom hem blev de såklart nya avsnittet av oth ;) Allltid lika bra!
Idag ska jag leka med angelica, sen blire nog att gå ut och gå med Ado om inte han ballar ur och säger typ 'jag orkar inte' eller 'det är för kallt' man vet aldrig med den killen asså ^^
I förrgår var jag i skolan sen drog jag hem en stund, sen fick marre idén att vi skulle leka, så vi åkte ner te stan där vi träffa Daniel, det var trevligt att tala med honom. det var ett tag sen man träffa honom. sen åkte vi till henne och titta på oth och dh ;D Kan inte stava till det men ni fattar säkert. När jag kom hem snacka jag i telen, och min mamma blev jätte arg på mig. men samtalet var kul (;
Ne nu ska min lärare Jonas hjälpa mig så, ska försöka skriva lite mer i bloggen nu.
Ha en bra dag ^^ hahaha, Pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0