Onsdag

Jaag vakna nyss och jag har sovit så jävla gött :) När jag vakna hade två pers ringt och jag hade fått fyra sms. Men som tur är att jag inte vakna när det ringde för jag burkar bli ganska förbannad, och då kan jag svara i telen på ett otrevligt sätt ;D haha! men men skyll er själva! ;)
När jag kom hem från skolan sa mamma att hon skulle köpa lussebullar och då vart jag riktigt jävla glad ;) så jag har legat och mullat sånna och tittat på Oth ;) Skönt att bara ta det lungt, jag behöver det.
Jag ser fram imot helgen! Det ska bli grymt skoj,
jag ska till fjugesta och sova där hos Pernilla :) Jag pernilla, ille och marcus ska ha film kväll :) kul som fan! Vi ska se massa skräckisar ;)(;
Men nu ska jag ta och äta lite kvällsmat, så mycket mer kommer nog inte hända så jag skriver imorgon igen ;)
Sov gott! Pusspussssssssss
me and my lillsys :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0