Fredag

Dagen började med skola som gick segt som fan eftersom jag längtade tills kvällen. Jag gick lite tidigare ifrån ekonomin och tog två bussen hem, när jag kom hem så gjorde jag inte så mycket. Sov lite middag fan ;) Sen bar det ner mot idrottshallen där min älskade Pernilla var :) det var skit kul att titta på matchen men fel lag vann ju faktiskt ;) Haha och Pernilla kunde inte hålla sin mun stängd, hon skämde nästan ut mig för halva nora ;) neeerraaa jag skojar! men det var skoj, sen bar det hem jag köpte oxå en lite godispåse som tog slut ganska snabbt :) Och jag får ju inte glömma att jag träffa Marcus mitt i natten när det var fett kallt, men det var skoj. han vart ganska blöt om skorna :D aa, skit samma sen sov jag fan och idag vet jag inte riktigt vad som händer. men nu ska jag börja med att äta frukost ;) Pusspusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0