<3 Söndag

me and my lillsys :) <3


Nu har det varit lov och mycket har hänt. Först var jag hos pappa i några dagar. Körde jätte mycket bil och ganska bra gick det :) kan inte förstå hur han kan våga att låta mig köra som jag gör. men men! Thindra har blivit jätte stor. Hon är jätte härlig och är oftast på glatt humör :) Jämt skrattar hon, och hon har vissa egenskaper som är väldigt speciella :) Hon är ett speciellt barn och jag älskar henne högt :) på onsdagen åkte jag hem. alltid lika jobbigt att lämna lillsys. men snart kommer vi träffas igen :) angelica tog bussen in för att  åka buss med mig hem :D gulligt av henne ;) Sen har jag för det mesta vart med henne :)  Det har varit jätte bra, vi har busat lite och bara tagit det lungt :) så såg mitt lov ut. Jag ska försöka skriva lite oftare i denna bloggen men har aldrig tid eller kommer aldrig på att jag ska det :) men ni får ha det bra. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0