<3

Igår var jag i Fjugesta med Pernilla, kul som fan vare ;) Först gick vi och handla ost, vi träffade även robin. Sen gick vi och mötte Marcus och jag tror vi gick igenom typ hela fjugesta :S långt gick vi fan :) sen drog vi hem till pernillas pojkvän där vi titta på film och laga mat ;) På bussen hem träffa jag Patrik som var jätte kissinödig precis som jag ;D
När jag kom hem kissa jag sen åt jag min goa sallad och hjälpte mamma med lite räkningar! trött som fan var jag så jag somna rätt så snabbt sen :)
Nu sitter jag på ekonomin, jag blir så trött på den där jävla adam.
Och jag är så grymt stressad nu, fyfan de pirrar i magen :S:S shit asså.
Idag vet jag inte vad som händer, jag skriver ikväll så får ni veta hur dagen blev :)
Pusssspåådig<3


                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0